SERVICE GNEX


Oferim service pentru o gama variata de produse, precum drone DJI, Walkera, Syma, Hubsan, dar si pentru camere de actiune SJCAM, Xiaomi. 

Suntem dealer autorizat DJI si avem pe stoc majoritatea accesoriilor si a pieselor de schimb pentru drone precum: Mavic Pro, Phantom si Inspire

Serviciile oferite se adreseaza atat clientilor nostri cat si celor care au achizitionat produsele de la alte magazine.

Timpul de solutionare in service-ul GNEX.ro poate varia intre 2 si 10 zile, in limita disponibilitatilor.

Personalul nostru calificat va poate oferi si consiliere in ceea ce priveste funcionalitatea si utilizarea produselor dvs.

Asadar, daca sunteti nefericitul posesor al unui produs defect, va stam la dispozitie la adresa de email: tehnic@gnex.ro sau telefonic: 0762 331 330



Am luat la cunostinta faptul ca perioada de reparare a produselor care nu se mai afla in perioada de garantie sau pentru care nu se acorda garantia ca urmare a utilizarii defectuoase, poate dura pana la 60 de zile. Pentru bunurile consumatorilor, perioada de reparere de care produsul beneficiaza, este de 15 zile, termen ce curge de la data sesizarii neconformitatii sau de la cea a stabilirii defectiunilor prin exteriza facuta de un expert tehnic autonom (nu face parte din personalul GNEX.ro)

Utilizarea incorecta sau defectiunea cauza din vina utilizatorului va fi identificata de catre un expert tehnic autorizat al service-ului si comunicat statusul clientului. Cauza si defectul se vor stabili dupa depanare.



Produsele care nu sunt ridicate de catre client in termen de 180 de zile, din momentul efectuarii reparatiei sau de la data la care i s-a comunicat clientului costul reparatiilor iar acesta a refuzat explicit sau implicit sa si le achite, devin automat bunuri mobile abandonate si intra in mod legal in proprietatea GNEX.ro, conform art.941 alin.2 Cod civil



GNEX.ro va putea valorifica bunurile intrare in proprietarea firmei dupa cum va crede de cuviinte sau le va putea preda spre distrugere sau reciclare unui operator autorizat in acest sens. In cazul produselor neridicate in termen de 12 zile, dupa efectuarea reparatiei sau de la data la care clientul a refuzat efectuarea reparatiilor contra-cost (produse fara garantie), se poate aplica un tarif de depozitare de 5 RON/zi pana la data preluarii produsului de catre client.

Producatori