Noțiuni introductive SSL (https:)

Când faceți afaceri online cu clienții, poate fi necesar ca, la un moment dat, să le solicitați informații, de exemplu, dacă se abonează la buletinul informativ sau transmit o comandă. Pentru a vă ajuta să protejați informațiile clienților dvs., există o tehnologie denumită „SSL” (Secure Sockets Layer), care criptează datele transmise de la un browser web la un server web. Adresele web securizate prin SSL încep cu https:, nu cu http:; ca atare, anumiți utilizatori folosesc termenul „HTTPS” pentru SSL. Pentru culegerea anumitor informații personale și financiare, AdWords impune folosirea unei conexiuni SSL în pagina dvs. web.

Avantajele tehnologiei SSL

SSL oferă un grad mai mare de confidențialitate și de siguranță decât o conexiune web criptată. Această tehnologie reduce riscul ca informațiile să fie interceptate și folosite incorect de o terță parte. Mulți vizitatori ai site-urilor au mai multă încredere să împărtășească informații personale atunci când știu că folosesc o conexiune SSL.

Verificarea folosirii SSL în paginile web

Majoritatea browserelor web afișează o pictogramă în formă de lacăt când se stabilește o conexiune SSL. 

Cea mai simplă modalitate de a verifica dacă există SSL este să introduceți adresa web în browser, cu https:// la început, astfel: https://adwords.google.ro. Dacă apare o pictogramă în formă de lacăt în browser, dați clic pe aceasta pentru informații suplimentare și pentru a confirma siguranța conexiunii. Dacă nu apare o pictogramă în formă de lacăt, aceasta înseamnă că pagina nu este securizată prin SSL.

Rețineți că multe site-uri folosesc SSL numai în anumite pagini, unde se transmit informații delicate, cum ar fi o parolă sau un număr de card de credit.